Jak se dělá SEO.Úvod
17. 8. 2007
Úspěch v profitování na internetu spočívá v mnoha věcech, ale za nejdůležítější považuji SEO. Jestliže si pořídím doménu prodejmrazenychveprovychpulek.com nebo .cz a budu čekat na, že tuto adresu někdo náhodou přijde, tím, ze ji zadá přímo do prohlížeče, tak to je chyba. Být vidět znamená prodávat a být vidět, znamená být na prvních místech ve vyhledávačích. Rozhodnu-li se tedy prodávat ty čuníky, musím své stránky pro tento business optimalizovat, aby je vyhledávače správně zařadili a umístily mě na prvních místech. Tím můžu docílit toho, že moje stránky budou obrazně řečeno přestěhovány ze zapadlé uličky ve Vejprtnicích na Václavské náměstí. A co je na tom nejlepší? Nestojí to nic víc než trochu snahy a vědomostí. Výsledky v podobě velkého nárustu unikátních koupěchtivých návštěvníků na mojich stránkách za tuto námahu stojí. Většina tzv. optimalizátorů si myslí, že když doslova vytapetují stranky klíčovými slovy, tak se dostanou nahoru, ale opak je pravdou. SEO je věda. Jde vlastně o reverzní inženýrství, kdy se snažíte pochopit zásady, jak vyhledávací stroje hodnotí stránky a pokoušíte se jim naservírovat optimální obsah, pro dosažení nejvyšších příček. O téhle vědě zvané Seach Engine Optimalization - zkráceně SEO bude náš seriál založený na praktických zkušenostech a ne kopírováním z chytrých magazínů. Howgh.
Výdělek
(Domča, 31. 5. 2013 14:06)